Najczęściej zadawane pytania

Jak złożyć zamówienie?

W celu złożenia zamówienia wybieramy w sklepie interesujące nas produkty oraz ich ilość. Dodajemy je do koszyka. Kolejno sprawdzamy, czy wybraliśmy wszystkie pozycje, które chcieliśmy zakupić.
Decydujemy o sposobie dostawy oraz płatności i czekamy na wiadomość mailową o postępach w realizacji zamówienia. W każdej chwili możemy sprawdzać status zamówienia na swoim koncie. Lokalizację przesyłki można także na bieżąco śledzić.

W razie problemów ze złożeniem zamówienia, bądź wątpliwości, który produkt najlepiej zaspokoi Państwa potrzeby i spełni oczekiwania – nasi specjaliści oferują pomoc i wsparcie – zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Jeżeli chcecie Państwo prowadzić stałą współpracę, lub jesteście zainteresowani zakupem hurtowym z uwzględnieniem korzystnych rabatów – skontaktujcie się z nami!
mail: [email protected] telefon: 12 625 28 00 

Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

  • Przesyłka kurierska

Przesyłki realizujemy za pomocą firmy kurierskiej, która dostarcza je od poniedziałku do piątku, w dni robocze. Przesyłki dostarczane są do 48h, od dnia w którym klient dostał informację o nadaniu paczki. Wybranie wysyłki kurierskiej oznacza wygodę i pewność, że zamówienie dotrze na czas prosto pod wskazany adres.

W przypadku wcześniejszej płatności za zamówienie koszt doręczenia wynosi 24,60 zł

Koszt dostarczenia produktu z płatnością przy odbiorze wynosi 30,75 zł 

Zamówienia powyżej 1000 zł – dostawa gratis! 

  • Odbiór osobisty

Zamówione produkty można odebrać także bezpłatnie w naszym sklepie stacjonarnym, który znajduje się na ul. Poręby 9, 30-233 Kraków w godzinach 8:00 do 16:00, od poniedziałku do piątku.

Zamówienie będzie gotowe z chwilą, gdy zostanie wysłany mail potwierdzający odbiór zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, dostępne są następujące możliwości:

  • Przelew

Tradycyjnie, przez przelew bankowy. Po potwierdzeniu zamówienia, na wskazany adres internetowy zostanie przesłana wiadomości mailowa z numerem konta bankowego, na który należy zrealizować przelew, w tytule podając numer zamówienia. Gdy środki zostaną zaksięgowane, klient zostanie poinformowany o tym w osobnej wiadomości mailowej.

Dane do przelewu:

dane firmy:
F.H. WEDA Import-eksport Ałła Krępa
ul. Poręba 9, 30-233 Kraków

numer konta: 50 2490 0005 4500 5914 5616 

  • Płatność online

Realizowana w bezpieczny i wygodny sposób, przez PayU. Płatność jest zazwyczaj realizowana w przeciągu kilku lub kilkunastu minut, po których zamówienie jest przekazywane do wykonania. Wybierając ten sposób, można również dokonać płatności kartą kredytową.

  • Płatność za pobraniem

Wybierając tą formę płatności, możemy zapłaci kurierowi gotówką, w momencie dostarczenia przez niego przesyłki. Prosimy o posiadanie odliczonej kwoty, ponieważ kurier może nie posiadać przy sobie wystarczających środków na wydanie reszty.

  • Płatność gotówką przy odbiorze

To forma płatności za zamówienie możliwa przy odbiorze osobistym w punkcie. Płatności można dokonać gotówką bądź kartą płatniczą.

Czy muszę rejestrować się i zakładać konto, by złożyć zamówienie?

Nie, nie jest to wymagane. Wiadomości dotyczące zamówienia będą kierowane na podany adres mailowy. Zachęcamy jednak do rejestracji – ułatwi to proces zakupu i pozwoli na śledzenie postępów w realizacji zamówienia na koncie w sklepie.  Poza tym zarejestrowani użytkownicy mogą uzyskać dostęp do Newslettera i być na bieżąco z najnowszymi produktami w branży.

Jak założyć konto w sklepie?

Aby założyć konto w naszym sklepie internetowym należy podać konto e-mail oraz ustanowić hasło, które musi składać się z min. 8 znaków (w tym duże, małe litery, cyfry, znaki specjalne: ! @ # $ % ^ & *)

Po podaniu adresu e-mail oraz wpisaniu hasła, na wskazaną skrzynkę e-mail zostanie wysłany mail potwierdzający wiarygodność konta. To także zabezpieczenie, by nikt nie założył konta używając Państwa danych mailowych.

Po akceptacji wygenerowanej automatycznie wiadomości, przeglądarka przekieruje Państwa do naszego sklepu, na Państwa indywidualne konto.

Od tej chwili można zamawiać produkty dostępne w sklepie. Zachęcamy do edycji profilu – wpisania adresu, danych kontaktowych – tak, by w przyszłości nie powtarzać tej czynności przy każdorazowym zamówieniu.

Kiedy i jak mogę się skontaktować z pracownikami Weda?

Nasz zespół chętnie pomoże dobrać odpowiedni produkt do Państwa potrzeb oraz służy radą i pomocą we wszystkich kwestiach technicznych.

W celu uzyskania profesjonalnego doradztwa prosimy o kontakt z naszym zespołem:

  •  telefonicznie w godzinach pracy biura 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku: +48 12 625 28 00 
  • online: [email protected]

*Opłata zgodna z cennikiem taryfikatora.

Zapraszamy również do naszego punktu mieszczącego się w Krakowie (30-233) przy ul. Poręby 9